Zwroty i reklamacje

Chcesz zwrócić produkt? Zgodnie z obowiązującym prawem masz możliwość odstąpienia od umowy i zwrotu produktu w nienaruszonym stanie w ciągu 14 dni od momentu odbioru paczki. W tym celu skorzystaj ze strony Wygodne Zwroty lub skontaktuj się z nami i napisz do nas na adres: kontakt@puente.pl.

Pamiętaj, że:

  • Zwracany produkt nie może nosić żadnych śladów użytkowania. Ponadto towar musi posiadać nienaruszone metki i oryginalne opakowanie.
  • Prosimy o nieumieszczanie kodu zwrotu bezpośrednio na pudełku.
  • Koszty zwrotu ponosi kupujący.

Chcesz reklamować produkt? Napisz do nas na adres: kontakt@puente.pl. Pamiętaj, żeby upewnić się, że wady nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub pielęgnacji. Aby uwzględnić reklamację, musimy mieć realne przesłanki świadczące o nieprawidłowościach wynikających z winy producenta.